Hudební promotéři spouštějí United Live Radio
Organizátoři hudebních koncertů a festivalů spojují své síly a spouští
nekomerční rádio.
Organizátoři hudebních koncertů a festivalů spojují své síly a spouští
nekomerční rádio.
Jen firmy, které dobře znají sebe samy, stojí si za svými hodnotami a mají
jasný smysl, dokážou současnou krizi komunikačně ustát.
Letošní ročník soutěže Lemur mění v důsledku preventivních opatření
formát hodnocení projektů i slavnostního večera.
„Plánujeme uvést novou produktovou řadu, která bude úplně mimo segment
jogurtů," říká mimo jiné Jan Škoda, marketingový manažer Hollandie.
Nová aplikace Bolt Food nabízí rozvoz jídla z více než 100 restaurací
v nabídce. Přibude i možnost objednat si z pekařství, cukrárny či
květinářství.
T-Mobile přináší sérii aktivit pod společným hashtagem
#nepřestávámežít. Jejich cílem je ukázat inspirativní příběhy, jak se
s aktuálním děním vyrovnat.
Virtuální eventy, například konference či živé přenosy ze studia,
pořádá v době nouzového stavu firma AV Media.
Značky využívají na sociálních sítích v reakci na pandemii víc
organických příspěvků. Ke zjišťování aktuálních informací lidé
častěji volí Facebook.
Všechny nabídky na rozvoz potravin pod jednou střechou. Nový agregátor
Mealio.cz podpoří kampaň #domajez.
Internetová televize Mall.tv podporuje v době nouzového stavu kulturu.
Vybrala na ni již tři miliony. Zároveň zaznamenává nárůst sledovanosti.