Knihkupectví zkouší v době pandemie nové formáty
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
Moravští vinaři vybízejí české spotřebitele, aby upřednostňovali
tuzemská vína.
# Aktuality # Reklama # Retail
Online supermarket Košík.cz chce s novou kampaní pomoci farmářům, kteří
se potýkají s výpadky v gastronomických provozech.
Světová rada cestování a turismu startuje novou globální kampaň. Cílem
je představit cestování jako důležitý zdroj radosti ze života.
Značka silničních kol Festka nabádá ve svém reklamním videu cyklisty, aby
nadále jezdili sami a dodržovali bezpečnostní opatření.
# Aktuality # Internet & Mobil
V reakci na poptávku po videokonferenčních nástrojích se Google pustil do
úprav služby Meet. Více se bude podobat populárnímu Zoomu.
Globus nasazuje nový reklamní spot, v němž děkuje „všem, kteří
dělají co můžou, aby byl svět zase v pořádku“.
Air Bank přesunula své dva bankéře do karantény. Komunikují spolu přes
mobilní telefon.
České e-shopy promptně zareagovaly na poptávku trhu, pozměnily svůj
sortiment i reklamní kampaně.
Vodafone reaguje na současnou situaci kolem koronaviru. Využívá autentické
záběry svých zákazníků v karanténě.