ADC posouvá vyhlašování ADC Czech Awards
Art Directors Club přesouvá původně zářijové vyhlášení ADC Czech
Awards na pozdější termín. Ceremoniál dostane novou podobu.
Art Directors Club přesouvá původně zářijové vyhlášení ADC Czech
Awards na pozdější termín. Ceremoniál dostane novou podobu.
Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila
IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce
2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.
Tržby čerpacích stanic během pandemie utrpěly. Z nabídky
rychloobrátkového zboží rostl jen alkohol.
Zatímco rodinné hry nebo stavebnice typu Lego zaznamenaly v době nouzového
stavu zvýšené prodeje, panenky či autíčka stagnovaly.
Apple AirPods, Netflix, Disney, Spotify, to jsou značky, které během pandemie
zaznamenaly největší nárůst popularity u generace Z.
Volkswagen Užitkové vozy letos slaví 70 let své modelové řady
Transporter. Oslavy však značně narušila pandemie.
Během finanční krize firmy často snižují své náklady na marketing.
Harvard Business Review vysvětluje, proč to není dobrý nápad.
V důsledku pandemie koronaviru je na českém trhu v kongresovém, eventovém
a veletržním průmyslu ohroženo 90 až 110 tisíc pracovních míst.
# Aktuality # Marketing # Retail
S problémy kvůli pandemii se potýká i módní značka Blažek, soud nad
firmou vyhlásil mimořádné moratorium.
Co dělat v době krize? Komunikovat, nebo ne? Jak se vyjadřovat? Nad tím
přemýšlí Jan Král z agentury Advertia digital.