Přehled událostí v marketingu v roce 2020
Uplynulý rok byl poznamenán pandemií koronaviru. Pod vlivem okolností se
měnilo nákupní chování, marketingové rozpočty i kampaně.
Uplynulý rok byl poznamenán pandemií koronaviru. Pod vlivem okolností se
měnilo nákupní chování, marketingové rozpočty i kampaně.
Výsledkem má být návrh komunikační strategie zahrnující reklamu, PR,
digitální řešení i spolupráci s influencery, který tvůrci
nabídnou státu.
Ministerstvo zdravotnictví se rozhodlo zrušit vypsané výběrové řízení
na kampaň k tématům spojeným s covid-19.
K zakázce mají zájemci podávat nabídky do poledne 21. prosince.
Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro
120 tisíc zmínek na českých sítích, vyplývá z analýzy Newton Media.
Společnost Media Club bude i v příštím roce zastupovat na rozhlasovém
reklamním trhu všechna celoplošná komerční rádia.
Hotely, penziony i chaty se musí naučit lépe pracovat s daty a online
marketingem, myslí si František Peterka, zakladatel vyhledávače Explorio.cz.
Přestože více než polovina lidí omezuje informace o pandemii nového
koronaviru, konzumace těchto informací je i tak vysoká, ukazuje
zpráva CVVM.
OMG Research připravilo čtvrtou vlnu výzkumu o chování českých
spotřebitelů v době pandemie covid-19.
Dopravní podnik hl. m. Prahy spustil novou kampaň se sloganem „Městem
bezpečně, městem spolu…“.