H&M plánuje letos zavřít 350 svých obchodů
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.
Jak se bude vyvíjet letošní rok pro komunikační byznys, záleží podle
Pavlíny Rieselové ze skupiny Ewing na investorském apetitu i průběhu
finanční recese.
Zlatý středník zahajuje 19. ročník. Letos vyhlásí Grand Prix za
Nejlepší covid projekt.
Během pandemie se témata dezinformací posunula do osobní roviny. Firmy by
už před nimi neměly přivírat oči, upozorňuje Roman Číhalík ze
spolku Nelež.
Kampaň je odsouzena k neúspěchu, pokud se zaměří na vyvracení
dezinformací, píší ve svém textu Alexandra Alvarová, Štefan Sarvaš a
Tomáš Kolomazník.
Do kin by letos měly dorazit nové snímky i filmy, které si svou premiéry
měly odbýt již v loňském roce. Kvůli pandemii se však mnohé změnilo.
Výsledkem hackathonu má být komunikační strategie a kreativní řešení
kampaně na podporu očkování. V průběhu ledna budou nabídnuty státu
i dalším subjektům.
Resort zdravotnictví vypsal pracovní inzerát na ředitele či ředitelku
odboru komunikace s veřejností. Připravit má strategii komunikace ke
covid-19.
Sociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou
mimořádně složitý rok.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Outdoor
Ve stínu koronavirové pandemie se letos vyvíjel mediální trh, přesto
o zlomové okamžiky nebyla nouze.