Globus rozšiřuje koncept tzv. sortimentních světů
Koncept tzv. sortimentních světů Globus zavedl v Čakovicích a Českých
Budějovicích, uplatněn bude i v novém hypermarketu ve Štěrboholích.
Koncept tzv. sortimentních světů Globus zavedl v Čakovicích a Českých
Budějovicích, uplatněn bude i v novém hypermarketu ve Štěrboholích.
Dm drogerie uvádí nový koncept prodejen. Rozděluje plochu na pomyslné
čtvrti a zákazníci tak do budoucna najdou produkty ve všech prodejnách na
stejných místech.
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
Stávající koncept pražského Divadla Archa skončí v prosinci
2023. Opustí prostory Na Příkopě a od roku 2024 se propojí
s dokumentárním divadlem a vzdělávacími projekty.
Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které
pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým
komunikačním konceptem „Zrcadlení“.
Slevomat přichází s novým reklamním konceptem „magického portálu na
zážitky“.
Globus představil nový koncept a plánuje rozšířit výdej z e-shopu na
další obchody. V listopadu se bude iGlobus.cz implementovat v hypermarketu
v Ostravě, říká Marija Mihhailova, vedoucí provozu Globus ČR.
Aukro startuje novou dlouhodobou kampaň. Chce s ní oslovit i mladší
generaci.