Dm drogerie přichází s novým konceptem prodejen

Dm drogerie uvádí nový koncept prodejen. Rozděluje plochu na pomyslné čtvrti a zákazníci tak do budoucna najdou produkty ve všech prodejnách na stejných místech.

Po 14. března 2022 11:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/20193/dm_drogerie_ladvi

Fullscreen Sdílet

/media/20193/dm_drogerie_ladvi

Fullscreen Sdílet

Řetězec dm drogerie začíná s proměnou interiérů svých prodejen. Nově bude prodejní plocha rozvržena do čtyř pomyslných čtvrtí, které od sebe oddělují skupiny výrobků, jako jsou krása a životní styl, potřeby pro domácnost, péče o dítě a péče o zdraví. Cílem je usnadnit zákazníkům nákup a orientaci v prodejně.

První prodejnu v novém konceptu otevřeli v prosinci loňského roku v Praze-Ládví, ta je ovšem zatím mezistupněm mezi tradičním rozvržením prodejen a inovativním rozdělením prodejny do pomyslných čtvrtí. Začátkem března pak byla otevřena modernizovaná prodejnu v obchodním centru Laso Ostrava, která je již plně v novém konceptu.

„Plány na podobu těchto prodejen se vytváří v rámci mezinárodní spolupráce, národně je pak centrální správa společnosti dm v Českých Budějovicích uzpůsobuje pro místní trh a českého zákazníka,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.

Nový koncept bude v budoucnu platit pro všechny prodejny dm. V každé z nich pak budou produkty umístěny na stejných místech.

-zue-

# Dm drogerie markt # koncept # drogerie # kamenná prodejna # nový design

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.