Starbucks otevřel v Praze první Reserve store v regionu
Znovuotevřená pobočka Starbucks na Jungmannově náměstí přináší do
České republiky koncept Reserve store.
Znovuotevřená pobočka Starbucks na Jungmannově náměstí přináší do
České republiky koncept Reserve store.
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.
V období od ledna do října letošního roku umístila ze značek kávy podle
monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě Jacobs.
Nespresso uvedlo kampaň Unforgettable Taste, součástí které je televizní
reklama s Georgem Clooneym a Jeanem Dujardinem. Nově tuto dvojici doplnila
také herečka Camille Cottin.
První komunikační aktivitu v Decentralandu na českém trhu zkouší značka
De'Longhi. Promuje dražbu svého NFT.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí produkty od značek Tefal nebo
Dolce Gusto.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost
chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.
Značka kávy L’OR Professional představuje nový koncept „Cesta kávy“,
kterým chce oslovit hotelový segment.
Tchibo představí letní kampaní novinku v podobě ledové kávy řady
Barista Cold Brew.
Do Česka vstupuje nový kavárenský řetězec Caffé Pascucci. Do pěti let
chce otevřít až 50 kaváren.