Televize A11 zahájila kampaň s motivem „dvou jedniček“
Podle mediální skupiny A 11 jde o největší letošní mediální kampaň
společnosti. Podporuje svoji televizní stanici.
Podle mediální skupiny A 11 jde o největší letošní mediální kampaň
společnosti. Podporuje svoji televizní stanici.
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
Slovenská herečka Táňa Pauhofová se stává tváří nové lokální
kampaně módního e-shopu Zalando.
V nové kampani „Dovolené ovoce“ chce Jupík podpořit dětský svět, kde
logika ustupuje kouzlu představivosti.
Vivobarefoot v aktuální kampani radí, jak si zachránit nohy. Součástí je
i telefonní linka.
K zákazu tělesných trestů vznikla kampaň „Dětství bez násilí“, ve
spotu ukazuje fiktivní Muzeum tělesných trestů.
Výrobce ovocných limonád Koli rozšiřuje svůj sortiment o novinku
s příchutí manga.
Na podporu letní grilovací sezony přizvala značka Hellmann’s ke
spolupráci streetartistu Yudoe 06.