Alpro navazuje spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao
V rámci spolupráci vznikne série venkovních reklam a také obsah na
sociální sítě.
V rámci spolupráci vznikne série venkovních reklam a také obsah na
sociální sítě.
Toyota vytvořila poprvé vlastní lokální kampaň s českými sportovci a parasportovci.
Sazkabet v nové kampani představuje systém odměn pro sázkaře – čím
více sázek, tím větší bonus.
Lidl spouští novou kampaň s názvem „Čerstvost“. Provází jí tzv.
„čerstvostrážci“, kteří kontrolují sortiment.
V nové kampani Klik.cz ukazuje řidiče protestující proti zdražení
povinného ručení. Reklamní spoty mají podobu živého zpravodajského
vstupu.
Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci
s agenturou Leo Burnett.
Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, s níž
komunikuje úložná řešení do domácnosti.
Suchej únor letos zve školy na interaktivní výstavu na téma alkoholu. Její
součástí je i AI bytost.
Online platforma pro investování startuje na sedmi evropských trzích
včetně České republiky novou reklamní kampaň s Ikerem Casillasem.
Fidorka přichází s novou kampaní, v níž odkazuje na svůj kulatý tvar
spojovaný s medailí.