Slevomat mění komunikaci, s rodinou hledá zážitky
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Astrid podporuje novou kampaní řadu Rose Premium. Cílí s ní na starší
ženy, kterým radí, aby si udělaly chvilku samy pro sebe.
V letošní kampani běžeckých závodů RunCzech figurují na vizuálech
zvířata, vytvořená umělou inteligencí.
British American Tobacco spouští kampaň „Weirdly Wonderful“, která
podpoří novou podobu produktové řady Velo.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Komunikační kampaň k zelené modernizaci pro Ministerstvo životního
prostředí bude mít na starosti agentura Media Age.
Hlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva
roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový
koncept „Unexpected Wellbeing“.
V otevřeném výběrovém řízení si Dům zahraniční spolupráce vybírá
na zajištění informačních a propagačních kampaní agenturu Remmark.
Boss spouští kampaň na podporu své nové kolekce jaro/léto 2024. Spojuje
se v ní se známými tvářemi. Poprvé zapojí i hologramy.
Český fotbalista Jan Koller se stal tváří technologické značky Hisense
pro letošní rok.
V kampani „Ukaž mrazák“ kontroluje Jägermeister mrazák několika
vybraných influencery.