Panasonic sází ve strategii na energetickou účinnost a sport
Panasonic se v kampani zaměřuje na segment vytápění a chlazení. Posiluje
povědomí o značce.
Panasonic se v kampani zaměřuje na segment vytápění a chlazení. Posiluje
povědomí o značce.
Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je
kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na
grilovačkách.
Media Age vytvoří pro Masarykovu univerzitu novou podobu náborové kampaně.
V kampani #TvářeMUNI se univerzita představí uchazečům očima reálných
studentů.
K letošním paralympijským hrám v Paříži připravil Český
paralympijský tým kampaň „Stejní, ale jiní!“.
Kampaň cílící na rodiče, kteří bagatelizují duševní zdraví svých
dětí, vytvořila filmový trailer na fiktivní komedii „To za nás
nebylo!“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
E-mailingovou kampaň propagující zboží pro alergiky vytvořili studenti
Masarykova ústavu při ČVUT.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná
limitovanou edicí sklenic.
Fond kvalifikovaných investorů Accolade Industrial Fund se představuje
brandovou kampaní.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové
reprezentace startují své hokejové kampaně.