Grayling a Mumdoo chtějí rozvířit debatu o práci matek
Platforma Mumdoo chce ve spolupráci s agenturou Grayling nastartovat veřejnou
debatu o flexibilních pracovních příležitostech.
Platforma Mumdoo chce ve spolupráci s agenturou Grayling nastartovat veřejnou
debatu o flexibilních pracovních příležitostech.
Dm drogerie markt startuje kampaň na podporu zdraví žen. Její součástí
budou i zážitkové stánky, v nichž představí správné použití
kalíšků.
Sdružení dopravních podniků ČR chce kampaní „Holky jedou“ přilákat
ženy k zaměstnání v MHD.
Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je
„důležité k utužování vzájemných vztahů".
Přípravek Exoderil spouští novou kampaň, s níž upozorňuje na
důležitost péče o zdraví kůže nohou a chodidel.
E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou
poezii.
Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s „nejnudnější poradou na světě".
Raiffeisenbank se v letošní hokejové kampani stala „hrdým partnerem
mistrů světa ve fandění“.
Tváří nejnovější jarně-letní kampaně Zalando „Trend jste vy“ je
herečka Aňa Geislerová.
Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními
benefity.