Answear v kampani ukazuje, jak na vnitřní klid
Answear pokračuje ve své CSR aktivitě „Nebuďme lhostejní k tomu, co se
skrývá uvnitř”. Upozorňuje na důležitost vnitřní pohody.
Answear pokračuje ve své CSR aktivitě „Nebuďme lhostejní k tomu, co se
skrývá uvnitř”. Upozorňuje na důležitost vnitřní pohody.
V nové kampani se Adidas spojuje s fotbalovými ikonami, jako je Lionel
Messi, Jude Bellingham a Florian Wirtz.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Uvedení nové kávy Viva Classic Selection komunikuje OMV reklamní kampaní.
Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná své
vítěze. Nejvíce zaujala víkendová přespávačka s kamarádkami.
Zdravotnická skupina EUC se v nové osvětové kampani s názvem Zdraví
nazdar! spojuje s Českou obcí sokolskou.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Novou oficiální ambasadorkou společnosti Notino pro český trh je zpěvačka
Ewa Farna.
Always se spojuje s basketbalistkou Gabrielou Andělovou, společně chtějí
udělat z menstruace otevřenou součást sportu.
Starobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem
spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený
Škopek“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus.
V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní
ceny.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hollandia prochází vizuální proměnou svých obalů. Při redesignu vsadila
na čistotu a modernost.