 
	
Direct propaguje s umělou inteligencí cestovní pojištění
				Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje
cestovní pojištění. 
		
		 
	
				Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje
cestovní pojištění. 
		
		 
	
				Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu
finanční gramotnosti mezi seniory a mladými. 
		
		 
	
				V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové
tarifní portfolio Next. 
		
		 
	
				Novým ambasadorem české značky Mora se stal michelinský šéfkuchař Radek
Kašpárek. 
		
		 
	
# Aktuality # Reklama # Marketing
				Ve spolupráci se značkou whiskey Jack Daniel’s uvádí Coca-Cola svůj
první ready-to-drink nápoj. 
		
		 
	
				Jihočeská univerzita svůj nový studijní program Functional Genetics &
Bioinformatics podpořila kampaní „Decode Your Future“. 
		
		 
	
				V nové kampani pracuje platforma Mumdoo s motivem rozrastrovaných obrázků,
zakrývající to, co je v očích veřejnosti nepřístojné. 
		
		 
	
				TCL představuje v několika městech Evropy fotbalovou kampaň „Time to Go
Big“. 
		
		 
	
				Mattoni spouští kampaň „Bez tíže“ na podporu řady Esence s novou
vizuální identitou. 
		
		 
	
				Jägemeister Orange vstupuje se svou kampaní do hlavní fáze, od června
novinku podporuje kampaň v televizi.