 
	
Česká asociace umělé inteligence uspořádá stovku akcí
				Česká asociace umělé inteligence startuje svou dosud největší kampaň,
uspořádá přes 100 akcí zdarma na podporu AI. 
 
		
		 
	
				Česká asociace umělé inteligence startuje svou dosud největší kampaň,
uspořádá přes 100 akcí zdarma na podporu AI. 
 
		
		 
	
				Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů. 
		
		 
	
				Ikea chce s novou kampaní pomoci lidem zlepšit jejich spánek i každodenní
život. 
		
		 
	
				Čedok na podporu last minute zájezdů využívá CLV v pražském metru,
vizuály jsou zasazeny vždy do prostředí konkrétní stanice. 
		
		 
	
				V době olympiády chce kampaní Člověk v tísni poukázat na skutečný boj
na život a na smrt. 
		
		 
	
				Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí
s motoristickými komentátory. 
		
		 
	
				Růžový slon v nové letní kampani odjíždí na dovolenou ladit
„pozitivní vibrace". 
		
		 
	
				Sanofi na trh přichází se samotestem Essentia Check pro detekci jaterních
chorob. Podporuje ho kampaní. 
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Reklama
				Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji
kampaní i soutěží o zájezd do Champagne. 
		
		 
	
				Fosfa, výrobce produktů FeelEco, startuje kampaň „Fair Play“, jejímž
cílem je podpořit dětský sport.