Buřinka: U nudného tématu jsme začali bořit bariéry
Stavební spořitelna České spořitelny se chopila tématu úsporných
rekonstrukcí postupným bořením bariér a šířením osvěty.
Stavební spořitelna České spořitelny se chopila tématu úsporných
rekonstrukcí postupným bořením bariér a šířením osvěty.
Hornbach spouští novou kampaň, v níž s nadsázkou bojuje proti lenosti.
Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“
k tarifům #jetovtobě pro mladé.
Dům zahraniční spolupráce v kampani demonstruje, jak zahraniční výjezdy
mění životy a otevírají nové příležitosti.
T-Mobile ve své kampani podporuje mobilní tarify pro mladé NextU. Dotváří
v ní slavná umělecká díla.
Vodafone pokračuje v kampani s Martinem Hofmannem, podporuje rychlý
internet.
Země Visegrádské čtyřky spustily na americkém trhu společnou kampaň
„Kreativní města střední Evropy“.
Hnutí Ženy s odvahou spustilo osvětovou kampaň, která má pomoci ženám
v boji s alkoholismem. Doprovází film Zápisník alkoholičky.
Anna Marešová spustila crowdfundingovou kampaň na platformě Donio. Chce
pomoci ženám, jež si nemohou dovolit kvalitní menstruační pomůcky.
Vinařský fond přichází na trh s novou značkou „bublinky“. Cílem je
sjednotit vinaře v segmentu perlivých vín.