Vinea předělala v kampani píseň „Mám ťa rád“ od Duchoňa
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně
předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně
předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.
Lítačka představuje novou kampaň, ve které se Praha ukazuje jako dynamický
prostor plný kontrastů a možností.
Pod hlavičkou platformy Ocelový fénix Třineckých železáren a Ocelářské
unie vzniká nový seriál Lidé z oceli.
MOL spouští letní soutěž s hlavní cenou v podobě dovolené snů za
250 tisíc korun.
Do kampaně se zapojily všechny kluby Chance Ligy a tvářemi se staly vybrané
hvězdy soutěže.
V nové letní kampani se Penny opět spojuje s dvojicí Richarda Genzera a
Michala Suchánka, kteří tentokrát vystupují v rolích chalupářů.
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Cinema City spouští letní soutěž, za každou účtenkou mohou
návštěvníci kin soutěžit o ceny, včetně konzole PlayStation5 Pro či
půjčení Volva XC60.