Čedok spouští kampaň s novou vizuální identitou i sloganem
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou
kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou
kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Sportka přichází s novou komunikační kampaní pod názvem „Sportka
rozdává radost“.
Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond
hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů.
Seznamovací aplikace Mingly, jež je vhodná nejen pro lidi se zdravotním
znevýhodněním, komunikuje brandovou kampaní.
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je
zdůraznit český původ nabízených potravin.
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední
školy.
Aukro chce na TikToku oslovit mladší cílovou skupinu. Správu profilu má na
starosti agentura ShortPro.
Beko začíná spolupracovat s vítězem kulinářské soutěže MasterChef
Česko 2023 Janem Albrechtem.
Módní značka Nehera představuje kampaň ke kolekci pro podzim/zimu 2024.
V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound
branding.