Kampaň Národního divadla pracuje se slovem „Už“

Národní divadlo uvádí kampaň k zahájení nové sezóny. Staví na výrazné typografické práci se slovem Už!

Út 14. září 2021 10:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18209/nd-uz-trojhran

Fullscreen Sdílet

/media/18209/nd-uz-trojhran

Fullscreen Sdílet

Reklamní kampaň k zahájení 139. sezony Národního divadla staví na výrazné typografické práci se slovem Už!. Na kampani pracovala agentura Touch Branding.

Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Aktuálně probíhá v outdooru, zejména v místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako je MHD, nádraží nebo vlaky. „V další fázi kampaně plánujeme hlavně využití onlinu, tisku a netradičních lokalit jako fasády našich divadelních budov,“ sděluji Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.

„UŽ! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď mŮŽe konečně UŽít.,“ vysvětluje Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

Kromě tradičních outdoorových médií bude kampaň využívat i média digitální. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli pohrát se slovem UŽ! a vdechnout mU Život,“ říká Neil Johnston, který kampaň designoval.

/media/18208/nd-uz-plakaty

Fullscreen Sdílet

/media/18207/nd-uz-iphone

Fullscreen Sdílet

-mav-

# reklama # kampaň # Národní divadlo # Touch Branding

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.