Japonský gin Roku otevřel v Karlíně pop-up bar

Značka ginu Roku bude mít po celé léto v Karlíně pop-up bar v prémiovém obchodě s alkoholem Mr. Brut.

Po 5. července 2021 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17397/rokugin_anna-postníková

Fullscreen Sdílet

/media/17396/mr-brut-roku-gin

Fullscreen Sdílet

Japonská značka řemeslného ginu Roku spouští na českém trhu letní aktivaci. Od 1. července do konce srpna bude v pražském prémiovém obchodu s alkoholem Mr. Brut provozovat pop-up bar. Během olympiády pak bude spolupracovat s 13 bary po celé republice, kde si budou moci zákazníci vychutnat speciálně namíchanými drinky z tohoto řemeslného ginu. 

Kromě toho připravuje gin Roku i školení pro barmany v Praze, Brně a Bratislavě, na kterém bude alkohol párován se sushi. Značku budou dále podporovat PR aktivity a komunikace na sociálních sítich. V plánu je i speciální barový truck. 

Název Roku znamená v překladu „šest“, číslice se odráží jak v designu hexagonální lahve, tak v kombinaci šesti rostlin typických pro Japonsko, které spoluvytváří chuť ginu. Patří mezi ně květy a lístky sakury, lístky zeleného čaje Sencha a Gyokuro, plody pepře Sansho a citrusů Yuzu, z nichž se používá kůra. Jednotlivé bylinky jsou ražbou znázorněny i ve skle, lahvi dominuje etiketa z luxusního materiálu Washi, na které je tradičním japonským písmem vyraženo logo značky.

-stk-  

# reklama # kampaň # Stock Plzeň Božkov # alkohol # gin # lihoviny # Roku # pop-up bar # truck # školení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.