Jägermeister soutěží podporuje svůj koncept mražení

Jägermeister spouští spotřebitelskou soutěž „Chci do mrazáku“. Jejím cílem je podpořit ledově namražené podávání.

Po 3. října 2022 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22435/jagermeister_komando

Fullscreen Sdílet

/media/22435/jagermeister_komando

Fullscreen Sdílet

Jägermeister odstartoval spotřebitelskou soutěž „Chci do mrazáku, v níž je možné hrát o ceny v hodnotě tří milionů korun. Až do konce října ji podporuje kampaň v televizi, rádiu, na internetu a místě prodeje. 

Cílem soutěže je podpořit ice cold koncept značky, tedy způsob podávání Jägermeistera ledově namraženého. Do soutěže se mohou lidé zapojit tak, že dají láhev Jägermeistera do mrazáku, a pokud je zkontroluje Jägermeister komando, mohou získat až 18 tisíc korun – za každý mínusový stupeň Celsia jeden tisíc. 

Pod kreativou je podepsána agentura AD13, v níž figuruje Ondřej Roček, David Foldyna, Jan Prell, Marek Šplíchal a Jiří Vrba. Produkci zajistila společnost WonderPrague.

-stk-

# reklama # kampaň # soutěž # Jägermeister # alkohol # lihoviny # AD13

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.