Slovenská kina loni klesla, chyběly lokální hity
Tržby rekordního roku 2017 se na Slovensku nepodařilo zopakovat.
Nejúspěšnějším filmem byl stejně jako v Česku Bohemian Rhapsody.
Tržby rekordního roku 2017 se na Slovensku nepodařilo zopakovat.
Nejúspěšnějším filmem byl stejně jako v Česku Bohemian Rhapsody.
Loňské výsledky prodeje slovenských deníků a časopisů a prognóza
reklamních výdajů na rok 2019 ukazují pokles.
Akvizice a odchod zahraničních vydavatelů změnily slovenský trh
tištěných titulů.
Přinášíme přehled novinek a změn ve slovenských médiích v prvním
čtvrtletí roku 2019.
Přinášíme přehled reklam, které slovenská Rada pro reklamu vyhodnotila
v posledním období jako neetické.
Nativní reklamu čeká další růst. Trendem bude najímání novinářů nebo
copywriterů firmami, ale i dlouhodobější, strategické spolupráce.
Prezident slovenské Asociace digitálních marketingových agentur (ADMA) Peter
Šurín mluví o trendech na trhu.
Data z výzkumu IABmonitor už nejsou porovnatelné s předchozími výsledky.