Slovenská internetová reklama vystoupala na nové maximum
Podle sdružení IAB Slovakia rostly reklamní investice do internetové reklamy
na Slovensku v roce 2021 o třetinu.
Podle sdružení IAB Slovakia rostly reklamní investice do internetové reklamy
na Slovensku v roce 2021 o třetinu.
Slovenská Rada pro reklamu řešila další podněty týkající se etické
stránky slovenských kampaní.
Na slovenském trhu odstartovaly v loňském roce nové sportovní televize a
v rádiích se měnili vlastníci. Vývoj trhu popisuje zpráva Rada pro
vysílání a retransmisi.
Z měsíčníků se na Slovensku nejlépe prodávají zahrádkářské a hobby
časopisy. Přinášíme přehled nových titulů a vývoje na slovenském trhu
s měsíčníky.
Nejúspěšnějším segmentem jsou společenské časopisy, nejvíc prodává
Plus 7 dní. Přinášíme přehled nových titulů a vývoje slovenských
týdeníků.
Přinášíme přehled regionálních a lokálních médií na Slovensku – od
tištěných titulů, webů, rádií až po televize.
VOD nabídku rozšířila i na Slovensku lokalizovaná služba Disney+ a
veřejnoprávní RTVS bude šéfovat Ľuboš Machaj. Sumarizujeme události ve
slovenských médiích v průběhu letošního druhého čtvrtletí.
Jedničkou mezi slovenskými internetovými provozovateli je Ringier, kterému
patří nejnavštěvovanější web Aktuality.sk. Přinášíme přehled vývoje
na slovenském internetu v prvním pololetí 2022.
Po pandemickém roce mediální trh opět rostl. Nejvyšších tržeb i zisku
dosahuje na slovenském trhu Markíza-Slovakia, provozovatel televizní skupiny
Markíza.
Zpravodajství, online, televize a rozhlas. Přinášíme výběr důležitých
bodů z projektu nového generálního ředitele RTVS Ľuboše Machaje.