Zisky a ztráty slovenských médií v roce 2019
Společnost Markíza-Slovakia, provozovatel televizní skupiny Markíza,
dosáhla na slovenském trhu v roce 2019 nejvyšších tržeb i zisku.
Společnost Markíza-Slovakia, provozovatel televizní skupiny Markíza,
dosáhla na slovenském trhu v roce 2019 nejvyšších tržeb i zisku.
Přinášíme přehled postavení nejvýznamnějších provozovatelů
slovenského internetu za první tři čtvrtletí roku 2020.
Přinášíme přehled událostí a personálních změn, které v roce
2020 nejvíce ovlivnily dění ve slovenských médiích.
Shrnujeme výsledky návštěvnosti webů a internetových provozovatelů na
Slovensku v roce 2020 podle IAB monitoru.
Kvůli pandemii covid-19 chyběly i americké filmy. Filmem roku 2020 se na
Slovensku stal politický thriller Sviňa.
Rádio na Slovensku poslouchá téměř 60 % lidí denně. Reklamní tržby
v loňském roce, poznamenaném příchodem pandemie koronaviru, klesly na
17,1 mil. euro.
Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií.
Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.
Slovenský reklamní trh kvůli pandemii klesl. V roce 2020 si pohoršily
všechny mediatypy s výjimkou onlinu.
Novinám a časopisům na Slovensku klesají prodané náklady. Přinášíme
výsledky ABC SR v roce 2020.
Čisté reklamní výdaje do digitální reklamy na Slovensku loni přesáhly
140 milionů eur. Mobilní reklama těsně předběhla desktop.