British American Tobacco podpoří novinku Glo Hyper+
British American Tobacco na trh uvádí nové zařízení na zahřívání
tabáku Glo Hyper+. Podpoří jej kampaní, kterou provází dvojice Mrs. a
Mr. Glo.
British American Tobacco na trh uvádí nové zařízení na zahřívání
tabáku Glo Hyper+. Podpoří jej kampaní, kterou provází dvojice Mrs. a
Mr. Glo.
V nové komunikuci se Volkswagen Financial Services profiluje jako „klíč
k mobilitě“.
Pivo Krušovice na letošní Mistrovství světa v hokeji připravilo kampaň
propojující sport s gamingem.
Dentsu vytvořila regionální produkční platformu Content Symphony. Povede ji
Radim Kameník.
NN pojišťovna poslala do pražských ulic speciální běžeckou tramvaj.
Podpořit má zdravý životní styl.
Nový komunikační koncept společnosti Generali Česká pojišťovna je
postaven na červené barvě a s ní spojených asociacích.
S heslem „Provázáni úspěchem“ spouští Generali Česká pojišťovna
svou podzimní kampaň, s níž cílí na podnikatele.
Chupa Chups si na správu sociálních sítích i kampaňovou komunikaci
vybírá Isobar a Bistro Social.