Do reklamy v médiích v roce 2024 nejvíc investoval Lidl
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími
reklamními inzerenty v médiích.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími
reklamními inzerenty v médiích.
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
# Aktuality # Internet & Mobil
České startupy ukazují podle analýzy Rolu výrazné oživení, dominují ale
velké obchody.
# Aktuality # Reklama # Marketing
NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů
z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti
firemních značek.
Polsko zařadí televize TVN a Polsat na seznam strategických firem, řekl
premiér Donald Tusk.
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
Po růstu v prvním i druhém letošním čtvrtletí došlo v rádiové
reklamě ve třetím kvartále ke zpomalení.
# Aktuality # Výzkum # Reklama
Nejznámějšími značkami v segmentu prodejců obuvi jsou Baťa a Deichmann
s více než 90% znalostí. Druhý z uvedených pak investuje do reklamy
nejvíce. Srovnání přináší NADA.
Po deseti letech existence se investiční skupina Fidurock rozhodla pro
reklamní komunikaci v médiích. Jejím cílem je znalost značky
i povědomí postupně zvyšovat.
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro
nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum
ResSolution Group.