Objem reklamy se v prvním čtvrtletí udržel v TV, klesá OOH
Televizní reklamě se na mediálním trh vedlo v prvním čtvrtletí nejlépe
z hlediska objemu i meziročního vývoje, ukazují data Nielsen Admosphere.
Televizní reklamě se na mediálním trh vedlo v prvním čtvrtletí nejlépe
z hlediska objemu i meziročního vývoje, ukazují data Nielsen Admosphere.
CzechTourism plánuje v momentě rozvolnění cestování spuštění několika
kampaní doma i v zahraničí. Celkem investuje více než
156 milionů korun.
První náznaky vývoje reklamních investic na americkém trhu v letošním
prvním čtvrtletí naznačují rychlé zotavování reklamního odvětví.
Největší část peněz mířila do technologického rozvoje. Letos chystá
investice v řádu desítek milionů.
Čisté reklamní výdaje do digitální reklamy na Slovensku loni přesáhly
140 milionů eur. Mobilní reklama těsně předběhla desktop.
Začátek roku je poznamenán poklesem reklamních investic, které jsou určeny
pro média.
Zadavatelé reklamy se loni po jarní obavě do televize vrátily s výjimkou
zadavatelů ze segmentu dětských výrobků. Nad tím, proč to tak je, se
zamýšlí Michaela Vasilová z Atmedia.
Dlouhodobý růst je patrný u display reklamy a reklamy ve vyhledávání.
U display reklamy rostou všechny její části, nejvíce ale část mobilní
display reklamy.
Slovenský reklamní trh kvůli pandemii klesl. V roce 2020 si pohoršily
všechny mediatypy s výjimkou onlinu.
On-line prodejce potravin Rohlik Group získal od investorů 190 milionů eur
(asi pět miliard Kč).