Reklamní investice v červenci rostly ve všech mediatypech
Podle hrubých údajů z monitoringu se reklamní výdaje v červenci mírně
zvýšily. Nad úrovní loňského stejného období zůstávají i za prvních
sedm měsíců roku.
Podle hrubých údajů z monitoringu se reklamní výdaje v červenci mírně
zvýšily. Nad úrovní loňského stejného období zůstávají i za prvních
sedm měsíců roku.
Celosvětové výdaje letos vzrostou o 12,6 %. Nejvíce investic putuje do
online reklamy.
Po znovuotevření aktuální tržby obchodních center převyšují loňské
výsledky.
První pololetí 2021 přineslo podle monitoringu českým médiím z prodeje
reklamy víc peněz než první pololetí loňského roku.
Komunikační sítě jsou optimistické ohledně výše reklamních investic do
médií, optimismus ale mírně tlumí e-Marketer. Predikce se ale ve všech
případech shodují na dvouciferném růstu.
Počáteční opatrnost klientů mizí a televizní reklamní podzim by mohl
být silný, naznačují odhady vývoje na televizním trhu.
Téměř třetinový meziroční nárůst investic do reklamního prostoru
v médiích registruje monitoring za letošní květen.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.
# Aktuality # Retail # Reklama
Podle průzkumu Nielsen Admosphere čeští spotřebitelé z hobby marketů
nejraději zavítají do Obi.
Investice do digitální reklamy na evropském trhu se v loňském roce
navzdory pandemii zvýšily o 6 %. Pro letošní rok předpovídá IAB
o něco vyšší růst.