Převis poptávky po TV reklamě pokračuje i v roce 2022
Trh televizní reklamy pokračuje v růstu i v prvních měsících
letošního roku a zvýšená poptávka po televizním reklamním prostoru
přetrvává.
Trh televizní reklamy pokračuje v růstu i v prvních měsících
letošního roku a zvýšená poptávka po televizním reklamním prostoru
přetrvává.
Reklamní trh se v roce 2021 zotavil z dopadů pandemie covid-19 a ve
srovnání s rokem 2020 zaznamenal podle monitoringu AdIntel 8% růst investic
do nadlinkových médií.
# Internet & Mobil # TV # Výzkum
Reklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a
objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě
přibližuje, zjistila zpráva IAB a PubMatic.
První dva letošní měsíce jsou podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere
co do celkového objemu reklamních investic v médiích výrazně lepší než
leden a únor 2021.
Digitální reklama na webech retailových hráčů se má podle odhadu IAB
Europe na evropském trhu letos zdvojnásobit.
Novým Head of Digital Trading agenturní skupiny Dentsu se stal
Tomáš Šmíd.
# Aktuality # Internet & Mobil
Aleph Group získává další investici, po Twitteru se stává minoritním
investorem i Snap.
Vlastníci Googlu, YouTube, Facebooku nebo Instagramu loni posílili svůj
podíl na reklamním trhu a očekává se, že v letošním roce jejich
souhrnný podíl překoná společně s Amazonem 50% podíl.
Největšími reklamními zadavateli byly v loňském roce potravinové
řetězce na čele se značkami Lidl, Kaufland a Albert, ukazuje monitoring
Nielsen Admosphere.
Čisté investice do reklamy ve slovenských médiích se loni meziročně
zvýšily o 10,7 %. Polepšily si TV, online a rádio. Také výhled pro
letošní rok je optimistický. Odhad růstu podle agentury Unimedia je ale
nižší, než byl v roce 2021.