Digitální investice v Dentsu nově řídí Tomáš Šmíd

Novým Head of Digital Trading agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd.

Út 22. února 2022 07:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/19995/tomáš-šmíd

Fullscreen Sdílet

/media/19995/tomáš-šmíd

Fullscreen Sdílet

Na pozici Head of Digital Trading agenturní skupiny Dentsu přichází Tomáš Šmíd. Ten se bude pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v České republice. 

„Najít ideálního kandidáta na tuto pozici nebyl v dnešní době vůbec snadný úkol, ale jsem velmi rád, že se nám to v osobě Tomáše opravdu podařilo,“ komentuje Martin Mlýnek a dodává: „Nadchly nás jeho zkušenosti, které pokrývají všechny oblasti marketingu i jeho reference, které se všechny shodly na tom, že je to profesionál s velmi lidským přístupem i člověk s inovativními nápady.“ Tomáš Šmíd ve své nové roli nahrazuje Barboru Pokornou, která na konci února z této pozice po téměř ročním působení odchází. 

Tomáš Šmíd do Dentsu přichází po více než dvou letech působení v LEGO Czech Republic, kde zastával pozici Regional Senior Media Managera. Má více než dvacetiletou praxi v oboru. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposledy jako Media Director v agentuře Wavemaker/GroupM. Rovněž rozvíjel zahraniční spolupráce v Seznam.cz a pracoval mimo jiné i jako Marketing Communication Manager v O2. 

-stk- 

# Dentsu # personálie # lidé # investice # digitál # Digital Trading # Tomáš Šmíd

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.