Insighters zajišťuje influencer marketing pro Kilpi i Nexen Tire

Agentura Insighters se nově stará o spolupráci s influencery pro Nexen Tire či Kilpi. Rozšiřuje digitální oddělení.

Ne 30. července 2023 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/9292/instagram_influencer_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/15501/insighters

Fullscreen Sdílet

Insighters nově zajišťuje spolupráci s influencery pro Nexen Tire, Kilpi a Exeltis. Rozšiřuje také své digitální oddělení, které se rozrostlo o Barboru Sklenářovou na pozici Junior Digital Account Manager a PPC specialistu Daniela Alonsa.

V případě Exeltisu končí první fáze kampaně, která byla zaměřena zejména na edukaci a detabuizaci témat týkajících se ženského zdraví. Nyní se dostává do druhé fáze zaměřené vyloženě na produktovou komunikaci. Kilpi přechází v rámci influencer marketingu na affiliate marketing. Pro výrobce pneumatik Nexen Tire zase agentura vsadila na Word of Mouth a User-generated content. V rámci výzvy #jezdimNexen mohou uživatelé soutěžit o ceny pomocí sdílení příspěvků z výletů a letního dobrodružství.

Barbora Sklenářová na pozici Junior Digital Account Manager přišla z Úřadu vlády, kde se věnovala PR a sociálním sítím. Už během studií se specializovala na design a marketing. V Insighters se věnuje digitálním projektům klientů Bona Vita, CzechTrade, Scott.Weber a další. Daniel Alonso má v agentuře na starost placené kampaně klientů Kilpi, Scott.Weber, URSA, Exeltis, The Body Shop a Daikin.

-stk- 

# reklama # personálie # lidé # influencer marketing # Insighters # Kilpi # Nexen Tire # Exeltis # Daniel Alonso # Barbora Sklenářová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.