Strongbow přináší novinky, mapuje veřejná griloviště
Cider Strongbow rozšiřuje svou produktovou řadu o dvě nové příchutě.
Zároveň mapuje veřejná griloviště.
Cider Strongbow rozšiřuje svou produktovou řadu o dvě nové příchutě.
Zároveň mapuje veřejná griloviště.
Stejně jako u knížek Harryho Pottera budou spolu s influencery stárnout
i jejich fanoušci, myslí si zakladatel platformy Lafluence Peter Varga.
# Aktuality # Retail # Reklama
Zalando se na českém trhu spojuje s celou řadou lokálních influencerů.
Cílem je více lokalizovat obsah pro místní publikum.
Úspěch influencera spočívá především v autenticitě a vysokém procentu
reakce jeho sledujících, zaznělo mj. na konferenci Jak efektivně pracovat
s influencery.
Virtuální nástěnka nepřestává s rozšiřováním nákupních možností.
Více vidět budou vlivní uživatelé, ale například i vydavatelé módních
časopisů.
Grohe spouští informační kampaň, jejímž cílem je upozornit na nedostatek
vody i možnosti, jak vodní zdroje šetřit.
IndaHash klientům nabízí správu kampaní na sociálních sítích, zejména
na Instagramu.
Videoportál YouTube uzavřel s Felixem Kjellbergem smlouvu na exkluzivní
živá vysílání. Těsněji chce spolupracovat také se zpravodajskými
tituly.
Počet příspěvků označených jako komerční spolupráce se u influencerů
snížil. Naopak přibyl autentičtější obsah, ukazuje report firmy
Socialbakers.
Prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ se ČSOB spojuje
s influencery. Společně chtějí naučit seniory pracovat s internetovým
bankovnictvím.