Aktin nově navázal spolupráci s influencery
Firma Aktin začala spolupracovat s influencery. Zapojila se Lucie Minářová,
Andy Štěchová a Martin Mikyska.
Firma Aktin začala spolupracovat s influencery. Zapojila se Lucie Minářová,
Andy Štěchová a Martin Mikyska.
Sociální sítě fungují odlišně jako zdroje zpravodajství. Tradiční
mediální organizace se na sociálních sítích pro velmi mladé uživatele
obtížněji prosazují, ukazuje studie Digital News Report.
Sociální síť brzy zkusí dát vlivným uživatelům přístup k novým
možnostem výdělku. Influenceři mají mít provizi z prodeje zboží, které
pomohou propagovat.
Značky Spontex a Nuk si pro pomoci s komunikací vybraly agenturu Konektor.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Philips cílí na mladé muže a propojuje v nové kampani svět holení se
světem her.
Respekt chce v nové kampani podpořit zájem o vzdělávání se
v důležitých tématech mezi mladými.
Answear slaví své 10. narozeniny. Připomene si je kampaní, chystá
limitované kolekce i slevy.
Axe plánuje kampaň, v níž chce především mladým mužům představit
svůj nový design i rozšířené portfolio. Zaměří se zejména na TikTok.
Falešné účty i falešní fanoušci, to je běžná realita dnešního
Instagramu, jak vyplývá ze studie HypeAuditor.
# Marketing # Internet & Mobil
Influencerská kampaň mění svůj mix. Do popředí se dostává TikTok,
píše Tereza Horňáková z agentury MSL.