Trojice senior marketérů založila agenturu Brandsetters
Eliška Herciková, Simona Míková a Jan Mašek si po letech práce pro velké
společnosti otevírají vlastní agenturu. Komunikaci zaměří na mileniály a
generaci Z.
Eliška Herciková, Simona Míková a Jan Mašek si po letech práce pro velké
společnosti otevírají vlastní agenturu. Komunikaci zaměří na mileniály a
generaci Z.
Agentura Insighters se nově stará o spolupráci s influencery pro Nexen Tire
či Kilpi. Rozšiřuje digitální oddělení.
Prémiové mixery Fever-Tree více investují do prezentace v online
prostředí. Důvodem je i to, že si spotřebitelé připravují míchané
nápoje častěji doma.
Persil na trh uvádí novinku s technologií Deep Clean. Začíná dlouhodobě
spolupracovat s vytipovanými influencery.
KFC v nové kampani nabízí recepty, jak si kuřecí kousky připravit doma
s vlastními přílohami.
Značka Gillette Venus se spojila s českými influencerkami, které sdílí
své intimní příběhy kůže.
Počty sledujících nebo interakcí neříkají nic o tom, jak lidé
influencera vnímají. I k tomu by se mělo při výběru influencerů
přihlížet, píše Petr Tomáš z GroupM.
Příspěvky od influencerů na sociálních sítích vyvolají zájem
o propagovaný produkt či službu až u 81 % spotřebitelů.