Bezrealitky kampaní představí benefity přímého prodeje
Bezrealitky v nové kampani prezentují nejčastější příběhy jejich
klientů.
Bezrealitky v nové kampani prezentují nejčastější příběhy jejich
klientů.
V nové reklamní kampani ukazuje Kamali od Home Creditu podmínky mezi
mikropůjčkami.
# Aktuality # Reklama # Retail
In-house mediální agentura společnosti Unibail-Rodamco-Westfield má za sebou
úspěšný rok.
Košík spustil velikonoční kampaň, na Instagramu nasadil augmentovanou
realitu.
U příležitosti svého 25letého výročí startuje CZC kampaň, v níž
připomíná důležité momenty na trhu s elektronikou.
Poskytovatel nebankovních půjček Acema spouští kampaň s drobem Acemákem.
Cestovní kancelář Blue Style startuje novou marketingovou kampaň s názvem
„Amor“.
„Láska bez tebe by byla jako týden bez pátečku,“ hlásá Heureka
v nové valentýnské kampani.
Růžový slon spouští valentýnskou kampaň. V ní se maskot značky rozhodl
odpoutat od všední reality a odvázat se.
Home Credit startuje svou letošní kampaň. Zvyšuje mediální investice a
rozšiřuje mediamix.