Hezucký při výběru elektroniky spoléhá v reklamě CZC na geeky

Hlavním motivem nejnovějšího komunikačního konceptu CZC je expertní rada ve výběru elektroniky od geeků CZC.

Po 15. srpna 2022 13:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21914/czc

Fullscreen Sdílet

/media/21914/czc

Fullscreen Sdílet

Hlavním motivem nejnovějšího komunikačního konceptu CZC je expertní rada ve výběru elektroniky od geeků CZC. Na konceptu „Geekové z CZC“ opět firma spolupracovala s agenturou DDB. Kampaň startuje v pondělí 15. srpna a tematicky se váže ke startu školního roku. Estetiku herních doupat i tentokrát v TV spotu doplňuje hologram Patrika Hezuckého, nově se navíc objevuje efekt face swapu, který má ve spotech vytvářet moment překvapení.

Kampaň je k vidění na kanálech televize Nova, na Youtube, v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a rádiových stanicích Media Clubu a napříč všemi kanály CZC včetně e-shopu a poboček.

„Jsme rádi, že můžeme značku CZC rok od roku posouvat dál. CZC je moderní brand, který se nebojí legrace, a přesně takové jsou i nové spoty, kde kromě Patrikova hologramu diváky překvapí i face swap. Věříme, že nová komunikace bude lidi bavit a že je příjemně odlišná nejen v rámci kategorie, ale i trhu celkově,” komentuje Simona Luteránová, copywriterka DDB Prague.

Zdroj: CZC

CZC v roce 2018 oslavilo 20 let na českém trhu. Každý rok odbaví statisíce zákazníků a více než milion objednávek. Dlouhodobě si buduje pozici experta na elektroniku, mimo jiné nabízí i službu Geek na telefonu 24/7 s poradenstvím pro zákazníky. Tradiční poradenství CZC poskytuje také prostřednictvím obsluhy na pobočkách nebo na lince zákaznického servisu.

-mav-

# reklama # DDB # Patrik Hezucký # CZC # geek # rada

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.