Autor textu MediaGuru
Heineken v rámci fotbalové kampaně vyhledává české skalní fanoušky.
Jako dlouholetý partner Ligy mistrů UEFA spustila pivní značka Heineken kampaň, v níž hledá největšího fotbalového srdcaře Česka. Pátrala po něm mezi českými fanoušky, kteří nevynechávají ani jen zápas svých oblíbených klubů. Do „fanouškovského play-off“ se probojovali čtyři z nich. O vítězi, který získá cestu na finále Ligy mistrů v Mnichově, rozhodne hlasování veřejnosti.
Srdcaře vyhledával tzv. scouting tým Heinekenu ve složení Zdeňka Folprechta, bývalého profesionálního fotbalistu a jednoho z moderátorů podcastu Kudy běží zajíc, a Paulieho Garanda, hudebníka a někdejšího hráče FC Slovan Liberec. Společně vybrali čtyři fanoušky.
Hlasování bude probíhat dvoufázově, vyřazovacím systémem pavouka. V období od 22. dubna do 4. května bude moct veřejnost hlasovat na stránkách nativní microsite Seznam Native o postupu dvou fotbalových fanoušků ze čtveřice skautovaných finalistů. Následovat bude finálové hlasování, které proběhne od 5. do 18. května a ve kterém se se rozhodne, kdo z získá možnost zažít finále Ligy mistrů na vlastní oči přímo v Mnichově. Ti, co neuspějí, dostanou lístek na zápas základní části Ligy mistrů v sezóně 2025/26.
Na lokálním kreativním konceptu a realizaci kampaně se podílela agentura FLO ve spolupráci s obsahovým týmem Seznam Brand Studia, který se ujal tvorby hlasovací platformy v podobě formátu Seznam Native.
K příležitosti Ligy mistrů připravil Heineken také limitovanou edici plechovek a lahví s exkluzivním designem inspirovaným UEFA Champions League a finále v Mnichově.
-stk-
# soutěž # Heineken # pivo # fotbal # limitovaná edice # fanoušek # Liga mistrů UEFA # Paulie Garand # Zdeněk Folprecht
Autor textu MediaGuru