H&M spustila na českém trhu second-hand Sellpy

Na 22 trzích Evropy, včetně České republiky, je nově dostupná second-hand platforma Sellpy skupiny H&M.

Čt 31. března 2022 09:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Retail

/media/12301/sellpy

Fullscreen Sdílet

/media/12301/sellpy

Fullscreen Sdílet

Švédská oděvní skupina H&M letos zpřístupnila svou second-hand platformu Sellpy na dalších 22 trzích Evropy, včetně České republiky. Firma na prodej zboží z druhé ruky byla založena v roce 2014 ve Švédsku, skupina ji do svého portfolia koupila v roce 2019 jako součást své udržitelné strategie. Již několik let je dostupná kromě Švédska také v Německu, Rakousku nebo Nizozemsku. 

K udržitelnosti se H&M snaží přispívat i jiným způsobem. Od svých zákazníků sbírá a recykluje oblečení. Již 80 % používaného materiálu je buď recyklovaného charakteru, nebo pochází z udržitelného zdroje. V loňském roce snížila podíl plastů na obalech o 27,8 %. Rovněž skupina spustila nový nástroj Circulator, který má podpořt designérské týmy k návrhům produktů vhodných pro cirkulární ekonomiku. 

Do portfolia skupiny H&M patří kromě vlajkové značky H&M také H&M Home, COS, & Other Stories, Weekday, Monki, Arket a Afound. Provozuje téměř pět tisíc obchodů na 74 trzích. Kvůli invazi Ruska na Ukrajina uzavřela celkem 185 prodejen v Rusku, Bělorusku a na Ukrajině. 

-stk- 

# fashion # móda # H&M # Sellpy # second-hand # expanze # z druhé ruky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.