GSK propaguje kampaní a webem vakcínu proti RS virům

GSK podporuje novými webovými stránkami a kampaní vakcínu Arexvy, která pomáhá chránit před onemocněními dolních cest dýchacích.

So 2. prosince 2023 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26832/gsk_kampan

Fullscreen Sdílet

/media/26790/arexvy_kv

Fullscreen Sdílet

Biofarmaceutická společnost GlaxoSmithKline (GSK) se ve své marketingové komunikaci rozhodla podpořit novými webovými stránkami a kampaní vakcínu Arexvy, která pomáhá chránit před onemocněními dolních cest dýchacích způsobenými respiračním syncytiálním virem.

O webové stránky, stejně jako o přípravu kreativ pro offline a online kampaň se postarala agentura Dentsu Creative, přičemž za klíčovým vizuálem stojí agentura McCann. 

Pro návrh a realizaci webu https://rsviry.cz/ byl zvolen jednoduchý a moderní design, odpovídající aktuálním trendům s přihlédnutím k cílové skupině. Ten vycházel jak z globálních assetů klienta a klíčového vizuálu, tak byly pro tyto účely vytvořeny i podklady zcela nové. Cílem nové webové prezentace je poskytnout všechny relevantní informace o nové vakcíně na jednom místě.

Kampaň na podporu povědomí, kterou měla na starosti agentura iProspect ze sítě Dentsu, se zaměřuje na dvě cílové skupiny – osoby starší 60 let a ve věku 30 let a více. K vidění byla na internetu, v tisku, rádiu a outdooru, kde využila digitální dynamické CLV nebo plochy ve vozech pražského metra. 

-stk- 

# reklama # kampaň # GSK # GlaxoSmithKline # McCann # iProspect # Dentsu Creative # vakcína # Arexvy

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.