Group M integruje analytické týmy, v čele je Udatný

V Group M vzniká nová organizační struktura, integrující veškeré datově-analytické týmy agentur Mediacom, Mindshare a Wavemaker.

Út 23. března 2021 10:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # Reklama

/media/10706/jiri-udatny

Fullscreen Sdílet

/media/10706/jiri-udatny

Fullscreen Sdílet

S cílem poskytnout klientům komplexní služby v datové oblasti vzniká v Group M nová organizační struktura, integrující veškeré datově-analytické týmy agentur Mediacom, Mindshare a Wavemaker. „Tento krok je logickým vyústěním již před několika lety započaté spolupráce našich agentur v datové oblasti s cílem maximálně využít a propojit know-how, technologie a talenty napříč celou skupinou a nabídnout tak našim klientům ještě lepší servis než doposud,“ zdůvodnil změnu Jiří Svoboda, CEO Group M.

V čele nového oddělení Data & Analytics stojí Jiří Udatný, dosavadní šéf analytického týmu Group M. Oddělení tvoří celkem tři kompetenční centra: Research & Insights, Reporting & Tools a Data & Technology. „Díky propojení jednotlivých týmů získáváme jednotku čítající aktuálně 25 odborníků s různorodou specializací. Velký tým umožňuje dělat skutečně velké věci a díky tomu již letos představíme našim klientům nové produkty,“ sdělil Jiří Udatný.

Research & Insights se zaměřuje na realizaci a rozvoj adhoc kvantitativních i kvalitativních výzkumů, doměřování dopadů mediálních kampaní, analýzy cílových skupin a insighty. Vedením týmu Research & Insights byla pověřena Renata Rosendorfská z agentury Wavemaker, kde měla na starosti oddělení Analytics & Insights.

Reporting & Tools se zaměřuje na kompetitivní a kreativní monitoring a reporting, automatizaci interních procesů či utilizaci mediálních plánovacích nástrojů třetích stran. Vedoucím týmu byl jmenován Jaroslav Krameš, dosavadní šéf výzkumného týmu Mediacomu.

/media/16130/renata-rosendorfská-a-jaroslav-krameš

Fullscreen Sdílet

Data & Technology se orientuje na pokročilé datové analýzy, machine-learning algoritmy, ekonometrické modelování, vývoj softwarových nástrojů, vizualizaci dat, business intelligence či správu a rozvoj data management platformy. Za tento tým si ponechává nadále zodpovědnost jeho dosavadní šéf Jiří Udatný.

-mav-

# výzkum # data # analýza # Group M # Jiří Udatný # Jaroslav Krameš # Renata Rosendorfská

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.