Sklik rozšiřuje možnosti cílení na základě dat prvních stran
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Jiří Udatný se ze skupiny GroupM přesunul do Seznamu, a to na post zástupce
ředitele divize Identity a uživatelského profilu.
Renata Rosendorfská se posouvá do vedení datově-výzkumného oddělení
GroupM. Vedení přebírá od Jiřího Udatného, který po 20 letech skupinu
opouští.
V Group M vzniká nová organizační struktura, integrující veškeré
datově-analytické týmy agentur Mediacom, Mindshare a Wavemaker.