Obliba i hodnota gamingu roste, zadavatelé ho ale příliš nevyužívají
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
Publicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje
kampaně v živých herních streamech.
Ve výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci na poli gamingu a esportu si
T-Mobile vybral tým Ticino.
Česká spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první
značka v tuzemsku startuje kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj
videoher.
Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje
i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV
vysílání.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem byla loni v segmentu herního softwaru značka
Innogames.com, mezi produktovými značkami hra Forge of Empires.
Prémiový reklamní prostor v mobilních hrách začíná nabízet na českém
trhu a v celém regionu CEE platforma Evolution. V regionu spolupracuje
s agenturou Hullabaloo.
StreamBee představuje systém pro vývojáře her a jejich marketing. Propojí
je na základě algoritmu AI s vhodnými influencery.
Do své nové kampaně zapojila online hra World of Warships historika Eduarda
Stehlíka a youtubera a spisovatele Radka Starého.
# Internet & Mobil # Reklama # Výzkum
Globální výdaje za mobilní reklamu letos dosáhnou 402 miliard dolarů,
o 11 % více než loni, vyplývá ze zprávy společnosti Data.ai.