# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
Investice do propagace je nutná i u kvalitního obsahu
Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo
proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First.
# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo
proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First.
Contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group rozšířila své
klientské portfolio o novou značku.
Svou první značkovou kampaň ve spojení s mateřskou skupinou PPF spouští
Škoda Transportation.
Potenciál esportu chtějí letos více využít a pro klienty strategicky
rozvíjet také ve skupině Omnicom Media Group.
Fuse, specializující se na obsahový marketing, nově řídí Pavel Homolka.
LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje
komunikaci nové online služby LG live shopping.
Komerční banka zvolila pro své vánoční poselství tematiku rozkrajování
vánočních jablek.
# Marketing # Retail # Aktuality
Stabilo dosud komunikovalo především přes televizi, letos se ovšem rozhodli
vyzkoušet jako hlavní médium Instagram a Youtube. Celkově dosáhli téměř
8 mil. impresí a prodeje vyrostly o 30 %.