Autor textu MediaGuru
Česká platforma pro tradery FTMO koupila marketingovou agenturu eVisions,
která na trhu existuje od roku 2013.
Česká platforma pro tradery FTMO koupila marketingovou agenturu eVisions, která na trhu existuje od roku 2013. Tato česká agentura působí v oblasti online marketingu a internetové reklamy a mezi její klienty patří společnosti jako DODO, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta Drogerie.
Majitelé eVisions Jaroslav Vidim a Lukáš Palkovič, kteří agenturu zakládali, prodávají skupině FTMO stoprocentní podíl. Vedení agentury se tak ujímají dlouholetí zaměstnanci firmy Roman Teuschel v roli CEO a Petr Hlaváč na pozici COO.
Hlavní zaměření, ale také zkušenosti z marketingu v oblasti bankovnictví a financí, jsou podle oficiálního sdělení jedním z podstatných důvodů, proč obě společnosti k akvizici přistoupily. Transakce, jejíž hodnota se pohybovala v řádu vyšších desítek milionů korun, je dalším krokem FTMO na cestě v rozšiřování jejích aktivit.
„Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s mindsetem podobným tomu našemu. Má obrovské zkušenosti z mezinárodního a fintech segmentu, ve kterém patříme k jednomu z největších hráčů a kde chceme svoje aktivity dále posílit. Díky této jedinečné synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni. To je naše vize,“ říká Otakar Šuffner, CEO skupiny FTMO.
„Věříme, že jsme našli ideálního partnera. FTMO je úspěšný mezinárodní hráč, kterému můžeme ještě více pomoci s expanzí a marketingem, ale zároveň do našeho mezinárodního týmu přenést další cenné zkušenosti z velkých kampaní FTMO. Zásadní pro mě a náš tým je, že se na směřování agentury nic zásadního nemění: Jsme full-service digitální agentura, která klientům pomáhá překračovat hranice. Naopak, z celkové synergie s FTMO mohou těžit jak zaměstnanci, tak naši aktuální i budoucí klienti. Navíc se také budeme schopni rychleji etablovat na nových trzích,“ uvádí Roman Teuschel, CEO eVisions.
Služby v online marketingu eVisions poskytuje mimo jiné českým firmám, které plánují expanzi do regionů DACH a střední a východní Evropy. Funguje také jako full-service marketingová agentura. Zaměřuje se primárně na výkonnostní marketing od PPC přes SEO, UX a obsah až po kreativní komunikaci na sociálních sítích.
Podobně jako FTMO je eVisions společnost s mezinárodním přesahem, ale i s mezinárodním týmem. Ten tvoří experti se zkušenostmi z Německa, Polska, Maďarska, Rumunska, Itálie nebo také USA.
Pro FTMO se během uplynulého roku jedná už o druhou významnou akvizici. V říjnu skupina dokončila proces odkupu společnosti Quantlane od Wood & Company. Vedle toho FTMO vlastní několik nemovitostí a navazuje spolupráci s mladými technologickými firmami, kouká tak také za hranice světa prop-tradingu.
-mav-
# reklama # agentura # vlastnictví # akvizice # transakce # FTMO # eVisions
Autor textu MediaGuru