Semifinálový zápas na Euru pořadem středečního večera
Nejsledovanějším zápasem středečního večera po 20:00 se stal ve všech
hlavních diváckých skupinách semifinálový zápas na fotbalovém Euru mezi
Anglií a Nizozemím.
Nejsledovanějším zápasem středečního večera po 20:00 se stal ve všech
hlavních diváckých skupinách semifinálový zápas na fotbalovém Euru mezi
Anglií a Nizozemím.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží
připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera a také celého dne byl
poslední zápas českých fotbalistů na evropském šampionátu Euro
2024. Sledovalo ho téměř 1,1 mil. diváků (15+).
Nový seriál z prostředí fotbalu 90. let minulého století začne Voyo
natáčet ve druhé polovině prázdnin.
TCL představuje v několika městech Evropy fotbalovou kampaň „Time to Go
Big“.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera a také celého dne se stal
první zápas české reprezentace na Euru, v průměru ho sledovalo 1,1 mil.
diváků (15+).
Po celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost,
kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři
šampionátu či národní reprezentace.
Sázková společnost Tipsport staví svou kampaň k fotbalovému Euro 2024 ve
stylu podcastu Kudy běží zajíc.