Nutella uvádí limitovanou edici a vědomostní kvíz
Nová limitovaná edice značky Nutella pracuje s 15 motiv vybraných míst
České republiky a Slovenska.
Nová limitovaná edice značky Nutella pracuje s 15 motiv vybraných míst
České republiky a Slovenska.
Kinder spouští akci, v níž umístí fotografii 4480 vítězů soutěže na
balení své čokolády.
Nová edice obalů pomazánky Nutella zobrazuje přírodu i historická místa
v České republice a na Slovensku.
Limitovaná edice Nutelly nově umožní sestavit si ze dvou sklenic
přiložených k sobě vzkaz.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.
Nutella přichází s možností opětovně použitelných sklenic. Jejich
prodej zahajuje ve Francii.
S Kinder čokoládou je nyní možné soutěžit o možnost dostat se do
pohádky Kouzelné slovíčko.
Nutella spouští spotřebitelskou soutěž o rodinný kurz vaření či
domácí spotřebiče.