Ferrero vstupuje do kategorie prémiových tabulkových čokolád

Výrobce značek Ferrero Rocher a Raffaello začíná prodávat i prémiové tabulkové čokolády.

Út 3. května 2022 15:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/20812/ferrero_cokolada

Fullscreen Sdílet

/media/20812/ferrero_cokolada

Fullscreen Sdílet

Ferrero vstupuje na českém trhu do kategorie prémiových tabulkových čokolád, a to se svými značkami Ferrero Rocher a Raffaello. V prodeji jsou 90gramové tabulky ve třech čokoládových variantách. Od jejich uvedení si společnost slibuje posílení své pozice.

Čokoládové tabulky byly vyvíjeny přes tři roky, testováno bylo více než 300 druhů receptur. Dvě varianty Ferrero Rocher kombinují chuť lískových oříšků a mléčné nebo hořké čokolády s 55% kakaa, Raffaello nabídne bílou čokoládu s krémovou náplní a křupavými kousky mandlí a strouhaným kokosem. Náznak kupole na čtverečcích má připomínat charakteristický tvar původních pralinek.

„Uvedením nových tabulkových čokolád Ferrero Rocher a Raffaello jsme chtěli nabídnout nový chuťový zážitek inspirovaný dvěma našimi nejznámějšími značkami, které miluje celý svět. Odlišný tvar čokolády zároveň zůstává věrný tomu, co milovníci Ferrero Rocher a Raffaello očekávají: jedinečný chuťový zážitek nejvyšší kvality, který osloví všechny smysly,“ říká Kristina Baraćová, brand manažerka společnosti Ferrero.

V České republice jsou dostupné od 1. května exkluzivně v prodejnách Albert za cenu 59,90 Kč.

-stk- 

# prémiový segment # Ferrero # čokoláda # Ferrero Rocher # Raffaello # tabulková čokoláda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.