Eva Holubová jako ikona: Kaufland oslovuje genZ na TikToku

Kaufland oslovuje generaci Z netradiční TikTok sérií Grandma Icon s herečkou Evou Holubovou.

Po 1. září 2025 06:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/nscdd0j1/tiktok_holubova

Fullscreen Sdílet

Kaufland letos na jaře představil netradiční tvář své digitální komunikace v tiktokové sérii Grandma Icon. Hlavní roli v kampani, která cílí především na generaci Z, ztvárnila herečka Eva Holubová. V krátkých a dynamických videích přetváří aktuální virální trendy svým stylem, a to od tanečních choreografií přes lip-sync až po využití slangových výrazů mladé generace. 

Eva Holubová v sérii zkoumá paralely mezi její generací a současnou generací Z, ukazuje podobnosti v oblékání, zájmech i stravovacích návycích a s nadsázkou demonstruje, že i ona může být trendsetterkou.

Série zatím zaznamenala 6,3 miliony zhlédnutí, 800 tisíc organických zásahů a míru zapojení diváků až 6,8%. Podle Dominiky Krabec z agentury Story TLRS byla volba Evy Holubové ideální díky její autentičnosti a schopnosti oslovit diváky napříč generacemi.

<blockquote class="tiktok-embed" cite="https://www.tiktok.com/@kauflandcesko/video/7510965566757276960" data-video-id="7510965566757276960" style="max-width: 605px;min-width: 325px;" > <section> <a target="_blank" title="@kauflandcesko" href="https://www.tiktok.com/@kauflandcesko?refer=embed">@kauflandcesko</a> Řekl někdo icon? 👑 <a title="kauflandcesko" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/kauflandcesko?refer=embed">#kauflandcesko</a> <a title="evaholubova" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/evaholubova?refer=embed">#evaholubova</a> <a title="grandmaicon" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/grandmaicon?refer=embed">#grandmaicon</a> <a target="_blank" title="♬ původní zvuk - Kaufland Česko" href="https://www.tiktok.com/music/původní-zvuk-Kaufland-Česko-7510967142884395808?refer=embed">♬ původní zvuk - Kaufland Česko</a> </section> </blockquote> <script async src="https://www.tiktok.com/embed.js"></script>

Celá série Grandma Icon je dostupná na TikToku. Kaufland tak pokračuje v nové komunikační strategii, která klade důraz na vytváření originálního obsahu. Vedle Grandma Icon vzniká také další digitální projekt Yappko, zaměřený na ovoce z Kauflandu, které „prochází životní cestou“.

Pod kreativou kampaně je podepsána agentura Story TLRS, produkci zajistila Stink Prague.

-mav-

# video # Kaufland # TikTok # Eva Holubová # generace Z

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.