Esquire začíná i v Česku používat slogan Man at His Best

Česká edice magazínu Esquire nově umísťuje na svůj hřbet slogan Man at His Best, který používá jeho mateřská předloha.

Čt 11. června 2020 13:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Tisk

/media/13093/petr-matějček_esquire

Fullscreen Sdílet

/media/13093/petr-matějček_esquire

Fullscreen Sdílet

Měsíčník Esquire přichází od červnového čísla s některými změnami: zavádí nové rubriky o gastronomii, módě a technologiích. Nabízet má dále rozhovory se světovými celebritami, reportáže ze světa nebo analýzy byznysových, módních i zdravotních trendů. Nově se magazín pojí se sloganem „Man at His Best“.

„Esquire představuje nekompromisního průvodce světem moderních mužů. Už od svého založení v roce 1933 kombinuje kvalitní žurnalistiku s tématy, která právě hýbou společností. Legendární šéfredaktor amerického vydání David Granger vždy říkal, že opravdu dobrá novinařina by se měla číst jako fikce. A že Esquire učiní svému poslání za dost až ve chvíli, kdy má i ten nejcyničtější čtenář slzy v očích. Jeho postoj dokonale ztělesňuje také nápis, který nově naleznete na hřbetu českého Esquiru, a který dlouhá léta doprovázel i ten americký. Nápis, který, jak pevně věříme, není jen dalším prázdným sloganem, ale příslibem: Man at His Best,“ uvedl Petr Matějček, šéfredaktor titulu.

Časopis Esquire vychází v České republice od roku 1996. V prodeji je červnové číslo na titulní straně s Mikem Tysonem.

/media/13094/esquire-titulka-06

Fullscreen Sdílet

-mav-

# tisk # časopis # vydavatelství # Esquire # Petr Matějček

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.